Wednesday, March 14, 2012

Pangkor Island



Fuhh fuhh!
berhabuk dah blog aku ni..dah nak dekat 2bulan tak update kan..hehe

So,ramai yang sedia maklum aku mengalami kecederaan "parah" akibat kegelojohan bersnorkelling time air surut..semua benda tu jadi baru-baru ni masa aku pergi bercuti dengan kawan and my lovely monkey dekat Pulau Pangkor baru-baru ni..uhuk uhuk
(gelabahnya)

Walaupun kos pergi sana agak mahal,tapi banyak pengalaman aku dapat..banyak kerja gila aku buat..dapat jugak "berombak rindu"..haha bodoh
Walaupun dekat sana mengundang baran aku,tapi benda tu juga yang buat kitaorang makin rapat..

Almaklum la,semua orang dah tak sabar nak bersnorkelling padahal time tu air cetek..sebagai padahnya,baru seminit aku pijak laut,kaki aku dah meleleh keluar darah..bila aku tengok kawan aku yang lain,semua muka menahan sakit sebab pijak batu tajam..lepas setengah jam berenang,aku tengok ramai dah terdampar atas batu sebab sakit..banyak juga luka yang kitaorang bawa balik sebagai souvenir =='
terpaksalah kami menunggu sampai air laut pasang..

Pemandu bot kitaorang pon best,lucah lagi =='
tak elok pulak aku tulis kan?so,diamkan diri jela..haha

Memang adat la kan kalau mandi laut badan hitam..tak pernah muka aku buruk macam ni..haishh sedih

*awak,bila kita boleh berombak rindu dengan awak lagi? :D

No comments:

Post a Comment