Saturday, January 28, 2012

28 Januari 2012

fuhhh..
Akhirnya urusan yang penting terlaksana sudah.Walaupun ada sedikit cacat cela dalam majlis tu,alhamdullillah,semuanya berjalan lancar..

Sepatutnya majlis akad nikah kakak aku pukul 10pagi tapi disebabkan tok kadi terlupa pasal akad nikah tu terpaksalah dilewatkan sampai pukul 11.30pagi..lembab ketiak orang tunggu tok kadi..tok kadi pelupa?hmmm bolehlah =='

Banyak benda yang jadi disebabkan terlalu nervous,penat,takut..fuhhh time ni juga lah lupa nak bawak bantal nikah,lupa bawa I/C,tak gosok gigi pon ada =='

pukul 12 tengahari pula dah start kenduri kahwin,semakin kelam kabut jadinya..tapi alhamdulillah semuanya okay

dalam pukul 3 kot kenduri nak habis..time tu muncullah si pencuri kecik dan pencuri besar.pasal makanan kalau nak mencuri pon aku tak kisah sangat,tapi kalau dah sampai nak mencuri gift untuk VIP tu dah kira melampau la kan?sanggup mak cik ni bawa beg besar gedabak semata-mata nak mencuri?gelak aku sekejap :P
Tapi biarlah,semua dah jadi kan..halalkan saja

Walaupun Ilham tak dapat datang tapi sekurang-kurangnya pekerja katering ada muka macam dia..muehehe (mengamuk laki aku kalau dia baca ni)..sentap jantung aku tengok muka mamat tu :(
Tapi kan,aku perasan jugaklah,pekerja katering tu ramai yang couple sesama diorang..ada yang main lap muka,pegang tangan,karaoke sesama..ohh damn!jealous! :'(


*okay,2 Februari ni aku bertolak ke Terengganu untuk kenduri sebelah laki pula..kenduri tepi pantai weh,kau ada??HAHA
by the way,terima kasih kepada kawan-kawan yang sanggup luangkan masa datang kenduri kakak aku tu..
Ain,Intan,Alyah,Hairry,Fizi,thanks korang sebab tolong aku bagi door gift dekat tetamu <3

No comments:

Post a Comment