Saturday, August 27, 2011

Pen Merah Pen Biru :D


uhuk uhuk..meroyan lagi aku malam ni..haishh sorry la,nak meluahkan perasaan jap

dulu..aku minat gila BABY la dekat kawan dia,dia pulak orang tengah kitaorang..macam zaman dulu dulu la main pass nombor dekat kertas..kertas yang tertulis nombor 0172765*** tu akhirnya berada dengan selamatnya dalam dompet si ILHAM EFENDI selama beberapa bulan..
akhirnya,cerita sinetron petang petang pon berlaku..haha macam sial ayat aku!dompet pon hilang dan aku pon dihubungi oleh manusia yang jumpa dompet tu..tragis betol =='

aku rasa dulu aku tak la suka dia ni,sakit hati jugak la layan..tapi aku ni agak bodoh la dulu,suka dekat dia,tapi cakap suka orang lain pastu couple dengan budak lain..agak keling kan?
ha'ah memang macam keling,tak boleh nak nafi kan dah..=='

nak dekat setahun jugak la kitaorang memendam perasaan,ego kononnya..menyampah!haha
hopefully,aku kahwin dengan dia la..mwahahah okay,aku jujur ni!

*dear nyet tercinta,dah 9bulan 4hari ni..kalau pregnant mesti dah nak keluar kan?hahaha

I LOVE YOU ILHAM <3

No comments:

Post a Comment