Sunday, August 28, 2011

Happy Eid part 2

ushhhh,,kan aku dah cakap,mesti aku merungut habis lepas balik dari ber"cuci mata"..penat sekh
hari ni.. aku taktau lah mak dengan abang aku ni bawa pergi mana,yang aku tau aku turun lrt dekat Masjid Jamek,sorry la,aku memang BEBAL sikit pasal jalan KL ni :)

tahun ni baju kurung aku warna merah..sedondon dengan ehem ehem,suka!hik hik hik..aku memang tak reti nak pilih baju kurung so aku suruh la mak aku uruskan..promoter kain tu punya la lawa,dah la lawa,mulut manis pulak..puji aku macam macam,saja nak suruh aku beli kain banyak lagi la tu..sorry la,duit tak banyak la kak :)

mak aku pulak cari karpet,promoter dia pulak punyalah handsome,uhuk uhuk ingat laki dekat rumah
the end of this stories,pinggang aku punyalah sakit sebab jalan tak berhenti dari pagi sampai ke petang,okay,aku memerlukan sebalang air!

*aku tak ada mood sebenarnya,masalah rumahtangga..haha

No comments:

Post a Comment