Monday, June 13, 2011

Seth Tan


Okay.korang ada tangan kan?sekarang tutup gambar yang perempuan tu,fokus kepada gambar yang sebelah kanan :D
Dia handsome kan?haha aku baru tengok cerita ni 3 episod je pon tapi,semangat aku semangat menjadi-jadi lepas tengok cerita ni..aku gatal!okay,sorry ILHAM,saya curang dengan AARON AZIZ,MAAFKAN SAYA.. :D
Sekarang aku mengalami ketagihan,ketagihan menonton slot akasia NORA ELENA,taknak tengok pon NORA ELENA tu,nak tengok SETH TAN je..haha tolong lah!aku dah makin gatal dah ni..selepas tengok cerita ni,secara tidak langsung aku sentiasa berangan..haha tak payah tau! *ilham,you know that okay :)
Drama ni sekarang menjadi kegilaan para gadis seperti aku kerana ke'romantik'kan dan ke'caring'an SETH TAN kepada NORA ELENA..yowww!
FACEBOOK.laman sosial yang semakin gah menjadi saksi..tiap-tiap hari mesti ada status berkaitan si Aaron Aziz ni,Aaron Aziz sememangnya rajin meng'update' twitter nya..okay,i selalu baca!

*Aaron Aziz,i teringin nak jumpa you and bini you =='

No comments:

Post a Comment