Monday, June 13, 2011

Result Mid Year Exam..

SEJARAH (teacher stella) = 'what's wrong with you haryanti?this is not your level!'..muka masam,bagi paper exam dengan muka yang masam..
okay.sorry teacher for the things that i've done,i'm so sorry for this stupid gred!

EKONOMI ASAS(teacher suria) = nothing.dia hanya memandang anak mata aku dah meneruskan pembahagian kertas,tapi aku tahu dia kecewa dengan aku..sorry teacher...

SCIENCE(cikgu ibariyani) = 'kamu langsung tak takut kan?markah kamu ni bagus sangat ke?'..dia cakap untuk satu kelas okay.and for the third times,i'm sorry teacher..

ENGLISH(teacher selvarani) = "sekarang ni dah masuk semester kedua dah,tapi kamu tetap tak berubah"..dia juga cakap untuk satu kelas..that's mean,aku pon terlibat..

*MID YEAR EXAM.aku down time tu,aku tak boleh buat apa yang diharapkan,aku punah kan harapan diorang,harapan mak :)
PERCUBAAN SPM akan datang.sorry.aku akan bangun!aku cuba untuk kembalikan harapan diorang..sekian terima kasih :)

*lots of love HARYANTI

                                                                         

No comments:

Post a Comment