Thursday, June 16, 2011

Dear,blog..

blogger.com.sign in.yant.razali@yahoo.com.password *********
nak ambik password aku?nah,ambik lah :)
memandang kan aku mengambil subjek ekonomi di sekolah so aku nak menyatakan maksud atau definisi blog bagi aku..

Blog ialah diari kedua dan adalah filem yang di arahkan oleh aku yang dibayar untuk menjadi pengarah,aku juga adalah pelakon di pentas blog sendiri dan aku juga lah hero dan heroin di blog sendiri.bil elektrik yang parents korang bayar tu juga adalah bayaran untuk tiket masuk ke blog aku..haha sapa suruh baca :P

Blog juga adalah tempat untuk meluahkan perasaan suka,sedih,curiga,marah dan kegersangan aku..haha
sebelum ada blog,aku selalu bercakap dengan cermin..hoi!jangan gelak dan fikir aku gila okay!aku takde teman dekat sini,adik beradik je ramai tapi busy hal masing masing..hmm tinggalkan lah aku cepat,luas sikit bilik aku :D
aku tak sangka la pulak ramai juga yang baca blog aku ni,walaupon diorang tak boleh nak follow memandangkan masalah yang tak dapat dielakkan..terima kasih :)

*sorry la,hari  ni kekurangan ILHAM untuk mencurahkan idea.. :D

No comments:

Post a Comment