Wednesday, December 14, 2011

Ombak Rindu


Aku agak susah nak tengok cerita yang macam ni tapi tak tau kenapa,aku nak sangat tengok cerita ni..cerita romantik mestilah pergi dengan ehem ehem kan?memang mula mula dia taknak tengok cerita ni,aku pon buat buatlah merajuk..haha sorry wak :P
hari kelima tayangan cerita ni,aku survey dua tempat yang buat aku rasa nak bunuh orang,tayangan FULL!
cantekkkk!
hari ketujuh aku sanggup keluar rumah awal semata mata nak booking ni,punyalah semangat =='
first show pukul 11.45 teramat lah full so aku ambiklah show yang kedua..ingat nak ambik sit couple..uhuk uhuk..tapi sit couple dah di booking awal-awal..owh,pandai korang ek? :b

Cerita ni memang teramatlah sedih dan membuatkan aku dan si Ilham ni gelak macam orang gila dalam wayang..kenapa kitaorang gelak?sebab Ilham tengok aku nangis..haishh bagus awak ni =='
aku yang agak brutal ni nangis tengok cerita ni?jatuh saham aku doe :(
yang Ilham tak habis-habis pandang kiri kanan atas bawah,semata-mata nak mencari manusia mana yang nangis lagi..nak je aku ikat dia =='

*thanks jugaklah sebab belanja kita,temankan kita..hik hik <3

Sampailah sekarang,aku sanggup pinjam duit mak aku beli cd cetak rompak tau,aku download semua sountrack cerita ni..besar penangan cerita ni..hari hari aku tengok movie ni,kau ada?okay,dah boleh diam ramai-ramai =='

No comments:

Post a Comment