Tuesday, December 20, 2011

Mean


Demam lagi tapi kali agak mencabar sebab aku demam dekat tempat kerja bukan dekat sekolah macam yang selalu aku rasa dulu..kalau dekat sekolah dulu,kita boleh tidur dalam kelas tapi kalau dekat tempat kerja?macamana nak tidur?nak kena fired dengan Si Botak tu?

Tapi bagus juga demam ni,aku dapat tengok kerisauan orang..

Bila aku mesej dia pasal aku demam,dia sanggup datang tempat kerja aku bagi Panadol,sampai sanggup rushing pergi kelas..makin petang aku rasa makin sakit,banyak kali aku muntah..dia makin risau..walaupun dia ada kelas tapi dia boleh lagi mesej aku,tanya keadaan aku sedangkan aku tahu dia tengah sibuk belajar..
aku suruh dia datang ambil aku sebab aku tak larat,dia datang juga redah hujan..
memandangkan tengah hujan lebat,terpaksalah kitaorang lepak dekat foodcourt sekejap..

Aku asyik nak muntah je,dia terpaksa layan sakit aku ni..seriously,aku nak nangis tengok dia..sikit pon dia tak tunjuk rasa segan bila semua orang pandang muka aku yang macam ayam berak kapur ni..
bila dia hantar aku balik naik motor,dia sanggup tinggikan badan dia memandangkan aku dengan dia memang sama tinggi,dia nak aku bersandar sebab dia tahu aku sejuk,aku pening,aku tak larat..dia bagi aku jaket dia,biarkan diri dia sendiri kena hujan..

Bila malam,dia tetap mesej aku sedangkan dia busy dengan assignment..aku tahu perangai dia,dia paling tak suka orang kacau dia bila dia ada kerja tapi dia tetap tanya keadaan aku walaupun hanya dalam mesej..

Selalu aku doa dia akan jadi yang terakhir dalam hidup aku,tapi takdir Tuhan kita tak tahu kan..

* I love you,Ilham :') 

No comments:

Post a Comment