Friday, September 23, 2011

Gred A-,A,A+


hai ladies and gentleman,
I FEEL LIKE A SHIT RIGHT NOW

Aku ni bukan la pelajar yang terlalu pandai dan terlalu kuat berusaha dan ini sememang nya membuatkan aku sukar mendapatkan gred A..
70 markah baru dapat A-??tu A- tau bukan A biasa!aku ni bukan pandai sangat,exam tu pulak memang selayaknya minta maki hamun aku time exam..nak menyesal pon tak guna kan?mana la pergi janji aku dulu kan :)
yang ada peningkatan cuma matematik dengan sains je,itu pon berapa markah je beza dengan exam yang dulu..haishh bersyukur la sikit YANT!
sekarang cuma tinggal 52 hari je lagi untuk aku kejar balik semua benda yang kau dah belajar selama ni..
nampaknya aku memerlukan ramai orang untuk tolong aku naikkan prestasi aku,naikkan balik "KEGEMILANGAN" aku dulu..cewahh!ayat macam bagus sangat pulak..

*masa itu emas,sekali kau lalai,selamanya kau takkan dapat

No comments:

Post a Comment