Friday, August 12, 2011

Si Hati Busuk part 2

Bodoh bodoh dan bodoh.ya,kau bodoh,sangat bodoh terlalu bodoh dan sememangnya kau bodoh :D
hihihi aku memang suka membodohkan orang yang bodoh sebab kau terlalu bodoh untuk faham perkara perkara yang si bodoh tak boleh faham..

aku tak tahu la apa yang kau sakit sangat sampai nak mencanang cerita aku dekat satu sekolah,perangai kau terlalu bodoh..jealous ke wak?hihi saya tak kisah la wak..kita satu kelas je,bila bila masa kaki kerusi boleh sampai kat mulut awak tau..hihi awak sakit hati pasal apa sebenarnya?saya dengan laki saya tak pernah pakai duit bapak awak pon nak pergi tengok wayang ke apa ke tau..so boleh tak awak diam untuk setahun?saya bukan apa..disebabkan awak,ramai orang risaukan saya tau..kesian dekat diorang..awak ni pon satu,suka stalker facebook saya,blog saya,kenapa wak?dah takde betina kau nak try?hihi

maaf la,mulut saya memang biadap bila saya marah,so awak jangan la bagi saya marah..otak saya akan blank secara tiba tiba bila marah,bila otak saya blank saya boleh buat macam macam..

*tolong ye,aku tak perlukan "perhatian teristimewa" kau tu okay?

Selamat berpuasa dan menambahkan pahala bukan dosa,harap maklum

No comments:

Post a Comment