Sunday, August 14, 2011

Fever..part 2


baru puasa ke-15 dah buat perangai..DEMAM..suatu penyakit yang merimaskan hidung,kepala,dan sendi sendi badan..haishh
"kau makan jela yanti,aku sendiri penat tengok muka kau" teruk sangat ke muka aku bila demam..sedih saya mak cakap camtu :(
hati cakap "yeahh,mak bagi green light,get a some food for me please!haha"
iman cakap "tak baik,tak dapat pahala sayang ku YANT"
aku cakap "yela,aku ikut saja kata iman aku sendiri..

woooshh!ayat aku macam lembu mengaum!haha
orang kepala panas mengelegak memang macam ni,gila buang tebiat nak mampus..okay,sorry

harap harap la besok aku dah sihat,bosan aku duduk rumah,asyik tengok anak buah aku makan je..terliur doe!sedap je dia makan nasi..haishh takpe takpe..

*doakan aku sembuh as soon as possible.amin.

No comments:

Post a Comment