Wednesday, June 8, 2011

wa manyak menci sama itu budaq!

pukul 11.30pagi:aku keluar dari studio seni dan menemui laki aku..bukan itu yang aku nak ceritakan..
kami pergi ke kedai makan dan terjumpa lah sekumpulan gadis gadis yang HOT..mungkin!
aku dah lama dah perasan perempuan tu pandang aku tapi kita buat bodoh jela,malas aku nak cari gaduh kat situ..aku fikir tak ada apa apa lah tapi sangkaan aku ternyata meleset..

keesokan harinya,aku dapat mesej dari seorang kawan aku yang arahkan aku tengok status facebook dia
"WEH BUDAK EKONOMI,AKU PON ADA LAKI JUGAK,TAPI TAKDE LAH NAK TAYANG LAKI KAT PUBLIC(pasar baru)
weh BODOH!bila masa aku tayang laki aku haa bangang??yang kau nak sakit hati dengan aku tu kenapa haa bodoh??sakit pulak hati aku time tu,aku punyalah SUCI,dia boleh kata aku macam tu??hahah kau ni BODOH la,menyampah aku!

lepas aku mengamuk kat facebook aku,dia cepat cepat padam status bodoh dia tu dan terus diam?aikk??
kau cari gaduh,kau sendiri diam?pelik benor perangai kamu ni..
weh pompuan!kalau kau benci aku kau cakap,bukan saiko aku dekat wall kau..kalau kau nak gaduh,hantar mesej dekat fb aku,tulis nombor kau..nanti saya terus call awak okay??awak jangan malu malu tau,aku bukan taktau kau selalu usha blog aku kan?

so,renung renungkan selamat beramal..ASSALAMMUALAIKUM<3

No comments:

Post a Comment