Sunday, June 12, 2011

Cuti sudah tamat wahai budak :)

okay.tinggal berapa jam je lagi semua budak sekolah akan kelam kabut pergi sekolah.okay.semua barang sekolah aku hilang!bagus!haha..-mak,belikan saya kasut sekolah baru boleh? :p-
sesi persekolahan dah bermula,thats mean,aku akan mulakan misi baru yang semakin berkobar-kobar di jiwa
-cewahh-
eh,aku ada TARGET SPM okay?!tak percaya kan budak macam aku ada target?haha korang memang patut gelak kan aku..aku buat TARGET ni sebab dah berjanji kepada :

MAK:aku sanggup berhabis duit untuk hantar kau pergi tuisyen tau,kalau boleh aku nak tengok kau masuk
          TV sekali!dalam keluarga kita tak pernah dapat 8A,kau jela harapan sebab kau yang last..*sedih je
          dengar kan??berair mata aku..hahah

BOYFRIEND:Abang tahu yant boleh buat la,yant belajar elok-elok k?nanti time exam kita tak payah la  
                       mesej,abang ambik yant dari sekolah pastu terus balik..lepas habis exam kita date puas
                       puas..*nak je tumbuk awak tau..hahah

                                                         TARGET SPM UNTUK HARYANTI


Bahasa Melayu = A+ *  okay,gelakkan aku puas puas!

Bahasa Inggeris =B    *  aku tak yakin :(

Sains                 =B-  *  aku mengharapkan cikgu tuisyen semata-mata

Matematik         =B-  *  aku selalu fail subjek ni,haa gelakkan aku!

Agama Islam     =A-  *  aku tak berapa pandai soal agama,maaf :)

Ekonomi Asas   =A   *  Puan Suria,ajar la saya dengan lebih garang

Pendidikan Seni =A   *  tak dapat A jugak,aku tak tau lah =='

Sejarah             =A+  *  puan stella "i know you can do better than this"-sorry la teacher :(

No comments:

Post a Comment