Thursday, November 17, 2011

Sijil Pelajaran Malaysia 2011

Aku patut guna formula ni dalam exam :D

Alhamdullilah..
tinggal 4 subjek je lagi untuk melalui DERITA =='

okaylah,nak guna ayat kurang sopan sekejap..
exam matematik memang mendatangkan dosa yang banyak pada aku tadi,HAL INI DEMIKIAN KERANA,soalan nya yang aku tak paham dan susah untuk difahamkan..ada jugak la yang nangis disebabkan  tak dapat jawab..
ditambah pulak dengan dosa aku mencarut pakcik pakcik yang kerja potong pokok tu,aku tengah serabai jawab math,dia boleh sibuk gergaji pokok besar sebelah tingkap kelas aku?tau lah tugas kau tapi tunggu lah dulu..tak berPERIKEMANUSIAAN la :(

teringat pulak ayat cikgu math aku..dia harapkan aku boleh dapat A untuk matematik tapi aku rasa tinggal harapan jela kot..sorrylah,aku cuba dah tapi rasanya aku tak boleh..

so,goodluck to all SPM candidates
<3


2 comments:

  1. ehh . jgn ckp mcm tue . mesty boley punye :)
    GudLuck yee !

    ReplyDelete