Thursday, October 20, 2011

Seminar Pecut SPM anjuran MARA part 2


Assalammualaikum..
habis sudah seminar pecutan SPM ni,alhamdullilah..
seminar yang paling gempak sebenarnya matematik disebabkan kelucahan cikgunya..haha
memang senang nak hafal formula kalau diselitkan dengan unsur lucah kan?cikgu tu ajar :D
semalam bengkel matematik dibuat tapi baru sekarang aku dapat update..
banyak benda yang boleh disensorkan antaranya ialah tegak,baring dan bla bla bla...pikir sendiri!

hari terakhir iaitu hari ni pula dianjurkan bengkel Sejarah..satu je aku nak cakap,BOSAN!
dia bagi soalan tanpa ajar,aku jawab,bila dia bincang jawapan dia cuma baca dan terus bagi jawapan tanpa apa apa penerangan..serupa macam bagi kertas jawapan dekat aku pastu aku baca dan tanda sendiri je kan?
di sebabkan kebosanan,ramai jugak lah yang bising sampai dia marah..
bila dia marah membuatkan aku makin marah..
marah jela tapi janganlah sampai ungkit kos yang dia guna untuk photostat modul yang dia bagi tu,tak pernah aku dengar cikgu mengungkit macam tu sekali..
haishh,macam tak ikhlas mengajar pon ada..takpelah,terima kasih lah sudi datang sekolah aku yang tak semegah sekolah awak tu :)

tapi seminar ni banyak membantu semua pelajar yang terlibat,bermula dari heart and brainwash sampai lah ke teknik menjawab dengan betul..
Semoga seminar ni membantu semua pelajar untuk meningkatkan lagi segala kekurangan dan kesilapan yang pernah dilakukan..Amin

No comments:

Post a Comment