Saturday, October 1, 2011

The Abang and The Komputer Riba


Uhuk uhuk..buang tebiat pada hari ini..yang dekat atas ni abang aku,yang bercermin mata hitam tu okay..
okay la aku tak pernah cakap yang aku rindu dia tapi besok dia akan ke Perak untuk berkhidmat sebagai pensyarah..bla bla bla ini bermakna laptop ni jugak akan ditarik dari aku..
okay,nangis sikit!confirm aku rindu kau tapi aku lagi rindu dengan laptop..haha aku seorang adik yang kejam..

secara ikhlasnya,
kau selalu tolong aku,tolong mak..tekad taknak kahwin sebab nak jaga mak padahal kau tengah heartbroken,nak bajet je!haha
kau selalu ulang alik dari office kau semata mata nak ambik aku balik kerja time aku syif petang dulu..
time aku kecil dulu,kau selalu basuhkan,cebok kan aku..(mak yang cerita)
maybe lepas ni susah nak jumpa kau..tak dapat la selalu gaduh dengan kau,kau kan kuat mengadu dekat mak :(

aku ni tak romantik,aku tak reti nak terus terang secara terbuka,aku cuma reti menulis untuk luahkan perasaan..
aku tahu aku selalu rindu kau lepas ni..

*Khairul Azuan bin Mohammad Razali <3 

take care
:')
Goodbye

No comments:

Post a Comment