Sunday, September 11, 2011

Percubaan Sijil Pelajaran Malaysia part 3


Amacam?gempak tak?bukan lukisan aku pon,so tak boleh la nak dibangga kan..hehe
aku ni memang dianugerahkan tangan kayu,agak bangang pasal lukis melukis ni..sekarang aku dengan gigih dan berusahanya cuba buat lukisan macam ni dalam bentuk berwarna..going to die,even aku pakai kertas minyak semata mata nak tiru benda alah ni,aku tetap tak boleh buat..hoi!sedih doe..

maaflah,aku bukan dilahirkan sebagai seorang pelukis tapi aku mungkin dilahirkan sebagai seorang Tukang Masak yang bekerjaya suatu hari nanti..ahakz

maybe ramai yang boleh gelak pasal matlamat aku ni..okayla,terus terang la..aku rasa lepas SPM aku nak masuk Pra-U terus sebab cepat sikit aku boleh dapat ijazah,lepas tu aku nak ambil kursus memasak dan kursus jahitan..kerja dalam setahun dua,aku nak terus kahwin(kalau ada duit la)
bukan nya aku gatal tapi aku hanya nak ambil iktibar dari kakak dengan abang aku je..belajar tinggi tinggi,tapi  tak ke mana jugak..aku nak buat bisnes aku sendiri,buka butik dalam restaurant..kau ada?ahhah
maybe matlamat aku ni akan bertukar mengikut peredaran masa..takdir kita,Tuhan je yang tahu,kita manusia hanya mampu merancang..

No comments:

Post a Comment