Friday, September 9, 2011

Percubaan Sijil Pelajaran Malaysia part 2


Masih ada tiga exam yang masih belum aku ambil tapi buat masa sekarang aku sudah mengalami kecacatan otak tahap kedua dah pon..

Bahasa Melayu kertas 2


2.c.i)Sekiranya anda Raja Indera Bumaya,apakah usaha yang akan anda lakukan untuk memikat Tuan Puteri Mandu Ratna Dewi?

*apa punya soalan ni?aku rasa aku tak pernah la jawab soalan sebodoh macam ni..haha aku buang masa 10minit sebab nak pikir jawapan menatang ni je!haishh memang bagus sangat la..memang confirm la aku tak cukup masa kan?jangan la buat aku nangis ;'(
                                                                                                                                                                  


kertas exam yang lain ada senang ada susah..susah sebab aku tak baca atau terlupa,tapi aku dah cuba sebaik yang boleh..tapi kan aku selalu tidur time exam,maybe dalam 10minit macam tula,bila buka mata,tangan aku terus tulis jawapan..dashyat!kau ada??aku bangga dengan kelebihan aku..haha macam !@#$
ohh yaa..sebelum terlupa tadi punya kertas sejarah..WALAWEH!izinkan aku mencarut sebentar..macam SIAL!tau tak apa tu sial?soalan objektif memang senang la jugak tapi soalan subjektif dengan esei memang mengundang carutan aku la kan..aku boleh lupa apa yang aku baca,mak aihh!

aku rasa maybe aku gagal,MAYBE LA!aku harap tak..ni percubaan SPM,kalau intervensi ke biar padan muka la kalau FAIL!
by the way,subjek sains,seni dengan ekonomi masih menanti..mak aku dah bagi warning yang agak keras bunyinya..haha memandangkan mak yang bayar segala perbelanjaan aku selama ni,tak apa la..saya menerima amaran itu dengan hati yang terbuka..   :D

SEKIAN. 

No comments:

Post a Comment