Thursday, September 1, 2011

Mother in Law

uhuk uhuk..nak batuk kejap..
pagi tadi aku mimpi bukan bukan..okay la,straight to the point jela..rancangan hari ni nak jumpa mak mertua ehem ehem..sakit tekak pulak..haha ngade sial!tapi aku mimpi yang rancangan aku ni tak jadi..
dan tiba tiba si Abang sayang bagitau yang rancangan tu tak jadi..what?luluh hati gua bai! =='

aku berlakon la yang semuanya okay,padahal dalam hati?remuk hati aku..dush!ambik kau sekali!
tapi last last dia bawa jugak aku pergi rumah dia,mak dia takde..makin sedih ni,macam taknak jumpa aku je?hmmm
tunggu punya tunggu punya tunggu,mak dia sampai..ha'ah memang gabra!berlakon okay lagi ni..mak aihh!malu doe..
tapi kan,kita kan,tolong kan,mak dia masak kan..macam !@#$% tak ayat aku? :D
aku cuma berharap yang mak dia suka aku sebab kan....................saya nak jadi menantu mama la,boleh tak?
HAHAHA

*ehem ehem..ILHAM EFENDI,taknak masuk meminang saya ke?ahakz <3

No comments:

Post a Comment