Sunday, July 24, 2011

Mom vs Ilham Efendi

"eh,kau tangkap gambar dengan sapa tu haa?pakwe kau??"
huh??mana ada la mak,tu kawan jela,kawan laki :)

akhirnya default facebook aku menjadi kontroversi..hambek!!mak,sorry la..anak mu ni memang gatai nak ber'couple' ni..hihihi sebenarnya aku tak tau la mak aku dah tahu ke belom aku couple dengan si Ilham ni,tengok gaya macam tahu je tapi dia tak marah pon?pernah jugak aku kantoi sebab sengih sorang sorang time mesej,mak just cakap "Kau ni da gatal ni" pastu dia okay je..kalau dulu,handphone ni memang perintah berkurung sampai habis sekolah la jawabnya..

Mak oh mak..Ti sayang gila la kat mak
Abe Ilhe oh Abe Ilhe,saya sayang gila la dekat awak

*mak saya macam suka abang sayang..mak,Ti boleh kawin sekarang tak?hahaha

No comments:

Post a Comment