Saturday, July 16, 2011

Ilham Efendi part 5



haishh..nak nangis..argghh tak boleh,malu la orang tengok nanti!lama aku tunggu mesej laki aku ni,tapi dia tak mesej pon sampai la pukul 6 pagi..aku tengok fon aku takde mesej pon,start la mengelabah aku..aku hantar mesej,yang reply MAXIS kata nombor 017-3****** off handphone..makin kuat la volume gelabah aku..aku call memang tak dapat la..akhirnya 8.13 pagi dia call..kata fon rosak,masuk air,tak sempat tidur,tayar pancit,jalan kaki punya la jauh..nak menitik air mata aku..waaaaaaa kawal perasaan!

sekarang,2.20 petang..dia tengah kursus ,kalau tak pergi kursus pon sama juga,bukan boleh mesej aku..boleh nangis tak?rindu nak mampus dah ni..macam tak ikhlas je kan post aku ni?kejap la,tukar mood yang sebenar..



rindu beb..satu hari tengok gambar je..haishh I MISS YOU A LOT !
tiap minit tengok fon,harap harap awak jumpa fon spare tapi takde..maybe yant selfish desak abang repair jugak phone tu tapi yant rindu sangat la..sorry..satu hari takde siapa nak gurau dengan yant,satu hari takde siapa bagi yant gelak,satu hari takde siapa sakat yant..itu kan rutin harian awak?takde siapa yang boleh ganti tempat awak..hope abang selamat,take care yang :')

No comments:

Post a Comment