Thursday, July 21, 2011

Apa Maksud Sahabat?



Aku tak berapa paham kot maksud PERSAHABATAN ni,tapi aku ada ramai kawan dan sahabat..
tapi tak tahu kenapa,tak tahu apa salah dan silapnya,tak tahu mana cacatnya..aku rasa tersisih
haha mungkin aku yang salah,MUNGKIN :) tapi patut ke "kesalahan" aku tu dilibatkan dengan orang lain?
takpelah,kalau kau lebih memilih lelaki tu daripada aku :) mungkin dia lagi penting,aku ni just kecil je kan..

tapi tolong lah ajar aku maksud persahabatan yang sebenar kalau kau lebih tau pasal bab ni,aku terlalu naif untuk faham benda yang terlampau susah untuk aku faham kan :)

*mungkin kau akan fikir aku ni macam berlagak baik je,tapi tau ke kau apa yang aku rasa sebenarnya?

No comments:

Post a Comment