Friday, July 1, 2011

Cikgu Froggie

Comel kan nama dia?tapi tak secomel perangai dia..first time aku dilantik jadi setiausaha kelab ***** tu aku rasa tak ada lah susah mana..tapi secara tiba tiba..bushhhhhhhh!satu file ahli kelab dia suruh aku settle kan,okay memang dah nama pon setiausaha kan?tapi,aku dah kata awal awal dah yang aku exam time tu then kena uruskan jugak kelab permainan aku..aku pegang jawatan setiausaha jugak dalam kelab permainan tu,tapi dia..dia suruh juga aku buat dan HANTAR SECEPAT MUNGKIN!

DEYY!aku nak cari gaduh la ni!haishh..beberapa bulan lepas tu,aku dipanggil.."kamu pegang buku rekod ahli tak?"..huh?ahh sudah!jangan kata dah hilang!tapi cikgu froggie kata memang dah hilang..nyam nyam nyam!memang terbaekkk!aku pula yang ditanya macam macam padahal aku dah berkurun tak datang perjumpaan..sekarang dia suruh aku settle kan pasal tu,kumpul semua nama ahli..fuyoo,SENANG gila kau punya kerja?

*Cikgu oh Cikgu

No comments:

Post a Comment