Sunday, June 19, 2011

Si Cantik


Okay.dia cantik kan?seksi?menawan?perfect square!haha perempuan mana taknak cantik?okay aku tak cantik,terima kasih :)
Mak aku kata,dia bagi aku masuk bidang modelling kalau pakaiannya terjaga..macamana aku nak jaga?memang tak terjaga lah kan..aku dapat lah jugak tawaran untuk model model ni tapi aku takut la..SUAMI MARAH! :D
tadi tu IKLAN je,kita start cerita balik..
semua perempuan nak jadi cantik dan sempurna tubuh badan tapi penting ke tu semua kalau hati tak secantik badan?dah tak pelik dah kalau jumpa perempuan yang cantik cantik ni jadi BOHSIA kan?tak semua lah,ada juga yang baik..
tapi aku pelik la,muka cantik tapi mulut busuk,mengutuk orang..banyak dah perempuan yang CANTIK ni makan pelempang aku dek kerana kebodohan mulut diorang..haha pergi kau mati sekarang!

HALLO ADIK MANIS!beradab lah sikit,jangan sebab muka kau yang boleh jual tu kau nak menyombong okay!tak payah nak heboh lah yang kau tu model keparat apa pon,meluat kau tau?haha bukannya aku dengki tapi aku tak suka je jumpa golongan yang berlagak bagus macam dah profesional macam NOAMI CAMPBELL..yowww!

sekian.terima kasih :)

No comments:

Post a Comment