Saturday, June 25, 2011

Hari Keusahawanan 2011

bangun dengan penuh semangat.yeah!!aku meniaga okay!tak percaya aku meniaga?heii,aku ni orang yang boleh harap la woi..haha aku just tolong jual je,mak si ILHAM yang masak kan..ahakz haha
okay,stop pasal bf bf ni :D
jualan boleh tahan la,balik modal..alhamdullilah..tapi aku nak mengumpat kejap ni..haha


Adakah fesyen seperti ini sesuai dipakai ketika berada di sekolah bersama cermin mata tu?kau nak pergi sekolah ke PAVI doe?haha lucu!kalau sorang tak apa la,ini satu geng..okay aku nak gelak
Wahai manusia,kalau nak tunjuk otai,jangan tunjuk dekat sekolah,kau tunjuk la dekat tempat mana yang patot..dah macam apa kau tau?macam minah kampung masuk KL..macam sakai..tambah pulak dengan rambut merah..dah macam siamang bulu merah aku tengok..hahahha

aku memang benci kau,tersangat benci :) kau nak cari pasal sangat kan?hahah kan dah kena bahan gila dengan aku..weh budak "PAVI",tak payah nak bajet la ye..harap maklum :)

3 comments:

  1. gerai x banyak kot
    macam x best jew aq tengok tp gerai ko
    serius aq x jumpa tapi intan msg dye bg au
    dekat dengan ayam madu
    menatang 2 pun aq x jumpa
    adeh.......

    ReplyDelete
  2. yang ni terbaekkk. aku pun ada jumpa gak. haha

    ReplyDelete