Thursday, June 16, 2011

The Greatest Principal

Yeahh she's great!really really really really GREAT!
makcik pengetua itu menyuruh kami bertukar blok.dia hebat kan buat keputusan macam tu?

makcik pengetua itu menyuruh kami menghias kembali kelas baru itu.dia hebat kan sebab tak bagi sesen pon?

makcik pengetua itu beri kepercayaan untuk hias kelas baru.dia hebat sebab tak fikir penat lelah pelajar kan?

makcik pengetua itu menyuruh kami mengemaskan kelas lama.dia hebat kan sebab fikir kelas kami hanya mempunyai kerusi dan meja sahaja tanpa hiasan?

*dia seorang yang HEBAT kan?pelajar pelajar awak sememangnya kaya kaya,kreatif kreatif untuk hias kembali kelas yang baru.saya ada cadangan ni,kenapa awak tak suruh kami bertukar blok setiap bulan je?itu lebih mengharumkan nama awak di mata kementerian kan?so,BUAT LAH :) <--------ayat sopan

*kau ni menyusahkan orang kau tak?makmal semua jauh kau tau tak?kau ingat aku datang sekolah untuk berjogging?kau ingat aku kerja part time jadi pengetua macam kau ke?kau ingat aku robot ke nak buat kerja banyak kali?cikgu aku lambat masuk mengajar sebab blok yang terlalu jauh kau tau tak?haishh keputusan kau ni menyusahkan pelajar dan guru,lepas ni kalau jadi apa-apa pada pelajar jangan nak salahkan kitaorang..ni semua salah kau..<--------ayat tak sopan

HARAP MAKLUM!

No comments:

Post a Comment