Tuesday, May 10, 2011

tentang hati dan perasaan..

sakit hati baca statement aku?terasa dengan perkataan aku??so what??aku mention tak nama kau?aku rasa tak ada lah..JAWAPAN kepada semua!status kau mengungkit kan?cakap mulut aku celupar sebelum ni?meh sini dengar pulak keCELUPARAN aku...

"kalau BF il*** kau tu mati,kau boleh hidup jugak kan?"WOW!!hebat nya ayat!aku terlampau "gembira" kan kalau BOYFRIEND aku mati..pernah fikir perasaan aku masa tu?..TAK.

"ada aku ajak kau ke?apa perlu ke kau ada kat situ?"kenapa kau tak tulis ayat yang aku BOLD kan ni kat status kau?dah hilang ingatan dah dengan ayat yang kau cakap sendiri??hahaa kelakarnya..fine,aku ambil subjek EKONOMI ASAS dengan PENDIDIKAN SENI je,tak setaraf dengan kau kan? =D

bila aku marah,kau minta maaf.."eh,sory sory yant,aku gurau je,hahah" ????????????????? perlu ke perkataan HAHAH tu?bagi aku tak perlu minta maaf kalau terwujudnya perkataan HAHAH tu..HAHAHAHAHAHA SORY BRO =)
kau sedar kau mempunyai MULUT YG CELUPAR,jadi jangan lah marah kalau orang lain berkelakuan CELUPAR dengan kau..harap maklum

selama ni aku tak pernah rasa rendah diri pasal pelajaran even aku lemah dalam beberapa subjek,tapi lepas kau bagi STATEMENT BERNAS tu..kau tau tak aku rasa apa?

AKU RASA TERLALU BODOH!
SELAMAT MALAM,ASSALAMUALAIKUM!

No comments:

Post a Comment