Sunday, February 20, 2011

21 Feb 2011-5.10am

PEPERIKSAAN INTERVENSI PENDIDIKAN ISLAM 8.55PAGI


Aku baca sikit je,memandangkan cikgu pon tak cakap pape pasal exam pon..try bangun 4.30pagi..aku berjaya buka mata..tapi...

pukul 5pagi,hati mula tak tenteram memikirkan manusia yg sepatutnya mesej aku selepas balik kerja semalam..mungkin dia terlupa,tapi aku mimpi buruk pasal dia..haishh tak tahulah

lambatnya pukul 6pagi..semalam dia sempat berpesan kepada aku untuk kejutkan dia,aku dah tak boleh fokus untuk belajar akhirnya aku membuka laptop yg tersiap sedia di atas meja..

dia membalas wall post aku 4jam yg lepas,aku semakin pelik kenapa dia tak mesej aku semalam......
SIBUK,TERLUPA ATAU APA JELA mungkin alasan dia..terima sajalah dengan hati yg masih tak tenteram..

No comments:

Post a Comment